NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
1.Kiedy ustalamy repertuar?
Repertuar ustalamy po podpisaniu umowy, najpóźniej na tydzień przed ceremonią. Pamiętajmy, że zgodę na wybrany repertuar musi wyrazić ksiądz.
2.Co z życzeniami przed kościołem w razie niepogody?
Muzycy w razie brzydkiej pogody jadą w miejsce gdzie odbywa się wesele i tam grają podczas składania życzeń przez gości. Nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.Co jeśli w kościele nie ma działających organów?
Nasi muzycy posiadają instrumenty elektryczne, które z powodzeniem zastąpią kościelne organy.
4. Czy potrzebne jest nagłośnienie?
Jeśli jest organista i wokalistka to tak. Bardzo chętnie muzycy skorzystają z nagłośnienia kościelnego (bo kolumna jest po prostu ciężka) ale jeśli nie ma takiego w kościele, to będą mieli swoje.
Przy ceremonii w plenerze nagłośnienia potrzebować będzie tylko elektryczne pianino lub gitara – jeśli wybierzecie taki instrument, potrzebny będzie dostęp do prądu, bo nagłośnienie muzycy mają swoje.
5. W jaki sposób zarezerwować termin?
Pierwszą rzeczą jest wybór muzyków. Kiedy wybierzecie konkretnie wymarzony skład, my sprawdzamy dostępność i jeśli muzycy będą mieli termin wolny a wy będziecie zdecydowani to podpisujemy umowę. Pobieramy także zadatek przelewem na konto, przy którym prosimy zwrócić szczególną uwagę na tytuł, w którym znajdzie się dobra data oraz nazwisko i miejsce ceremonii. Od tego momentu mamy Was w naszym kalendarzu 😉
6. Co w razie choroby? Czy nie zostawicie nas na lodzie?
W razie choroby danego muzyka zawsze organizujemy zastępstwo i informujemy Was o tym na bieżąco. O jakichkolwiek trudnościach z dojazdem i innych nadzwyczajnych sytuacjach również Was informujemy i razem układamy plan działania. Zawsze prosimy w mailu o kontakt telefoniczny do osoby decyzyjnej w dniu ślubu.
7. Czy może wystąpić z muzykami przyjaciółka/ciocia/ktoś znajomy?
Tylko w przypadku, kiedy ma wykształcenie muzyczne lub doświadczenie. Nie akompaniujemy dzieciom ani amatorom, którzy ładnie śpiewają, ponieważ efekt jest kiepski a współpraca trudna. Jeśli chcecie, żeby to naprawdę dobrze brzmiało, warto zostawić decyzję nam.
8. Czy powinniśmy się przypomnieć przez ślubem?
Tak. Choć zawsze dzwonimy kilka dni wcześniej, pytając czy się nie zmieniła godzina lub miejsce, to „strzeżonego Pan Bóg strzeże”. Kontakt przypominający z informacją czy coś ewentualnie się zmieniło, dopięcie ostatnich szczegółów, zawsze jest miły i uspakajający i dla Was i dla nas.
9.Co z przełożeniem terminu lub rezygnacją?
Przełożenie terminu wiąże się jedynie z informacją, która wprowadzamy sobie w umowę, oraz ponownym zarezerwowaniem muzyków na nowy termin. Jeśli już jest zajęty, to zawsze ustalamy wspólnie zastępstwo. Rezygnacja wiąże się z przepadnięciem kwoty zadatku czyli 100zł. Jeśli odwołacie termin w ostatniej chwili (30 i mniej dni przed wydarzeniem) zostaniecie obciążeni pełną kwotą (na szczęście jeszcze nam się to nie zdarzyło).